FANDOM

   "The whole affair has the smell of money. I may have to whet my beak a little." 
   —Ba’Gamnan 

200px-Gamnan.jpg

Ba'gamman on yksi hahmo Final Fantasy XII:stä. Hän on Bangaa-rotuinen palkkionmetsästäjä Balthierin perässä. Hänen aseenaan on Ba'Gangsaw, joka on keihäs-tyyppinen saha.

Tarina Muokkaa

640px-Bagamnan2.png

Rabanastressa Ba'gamman ja hänen perheensä etsivät Balthieria, mutta myöhästyivät, kun hänet vangittiin. He lähtivät heti löytämään häntä Nalbinan tyrmästä, mutta hän on myös päässyt pakoon sieltäkin. Ba'gamman sai ajatuksen, että Penelo tietäisi jotain Balthierista ja kidnappasi tytön aikomuksenaan tavata Balthier Lhusun kaivoksista.

On kaksi tapaa, mitä tapahtuu, jos häntä tappelee tai juoksee karkuun:

Tappelu Muokkaa

Bagamnan battle.png

Ba'gamman iskee tehokkaasti hänen sahallaan samalla kun muut heittävät hänelle statusksia ja taikoja. Jos hänet voittaa (se on mahdollista), Ba'gammanin saha halkeaa ja hän kiroaa, että hän palaa vielä.

Juosta karkuun Muokkaa

Se on helppoa, vaikka muutama Skeleton saattaa lähteä perään. Sen jälkeen on turvassa.

Hunt Muokkaa

Ba'gamman on Hunt ja häntä etsiessään kohdataan myös toinen Bangaa, joka tulee avuksi. Ba'gamman on Nam-Yensan aavikolla ja vaikeampi kuin ennen, mutta helppo 60-tasoisena. Kun hänet voittaa, hän hoipertelee vähän, ennen kuin putoaa hiekkaan, luultavasti kuoli Urutan-Yensan kansan takia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki