FANDOM

Chocoboja esiintyy melkein kaikissa Final Fantasy peleissä. Chocoboja käytetään yleensä ratsuina, tosin joissakin peleissä Chocobo on päähahmo. Chocobot syntyvät munista ja niillä on siivet, mutta suurin osa Chocoboista ei pysty lentämään. Chocoboja on monen värisiä: keltaisia, sinisiä, vihreitä, ruskeita, punaisia, mustia ja kultaisia.
Chocobo.jpg

Chocobo

Esiintyminen peleissä Muokkaa

Final Fantasy IIMuokkaa

Final Fantasy II on ensimmäinen peli jossa on Chocoboja. Niitä on vain metsässä jonka löydät kun kuljet Kashuan Keepistä etelään.

Final Fantasy IIIMuokkaa

Chocobot sijaitsevat Chocobo metsissä joita ei erota normaalista metsiköstä.

Fat Chocobon voi kutsua paikoissa joissa haisee Chocobolle. Fat Chocoboon voi säilöä tavaroita kun sille antaa Gysahl Greenin.

Chocobon voi myös kutsua tappeluun Level 1 Summon Magic spellillä "Escape".

Final Fantasy IVMuokkaa

Chocoboja löytyy Chocobo metsistä joita on ympäri maailmaa. White Chocobot parantavat koko ryhmän MP:t kun sellaisella ratsastaa. Pelissä on myös Black Chocoboja joilla voi lentää, mutta niitä löytyy vain metsässä joka on Troiasta pohjoiseen. Big Chocoboon voi säilöä tavaroita kun sille antaa carrotin paikassa jossa haisee Chocobolle.

Final Fantasy VMuokkaa

Final Fantasy V:sä on chocobo, nimeltä Boko. Se on Bartzin chocobo, jolla voi ratsastaa koko pelissä, ennen Riftiin joutumista.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki