FANDOM

Guardian Force (lyhennys GF) on Final Fantasy VIII:ssä oleva Summon-toiminto. GF:iä käytetään myös Junctionaamisessa.

GF:t Muokkaa

Huom! Kaikki GF:t voi nimetä itse uudelleen.

Quezacotl = sähköelementtinen, saadaan Squallin harjoituspöydältä. Hyökkäys Thunder Storm.

Shiva = jääelementtinen, saadaan Squallin harjoituspöydältä. Hyökkäys Diamond Dust.

Ifrit = tulielementtinen, saadaan, kun voitetaan Ifrit Fire Cavernissa. Hyökkäys Hell Fire.

Siren = non-elementtinen, antaa Silencen vihollisille, saadaan drawaamalla Elvoretilta tai myöhemmin Tri-Pointilta. Hyökkäys Silent Voice.

Brothers = maaelementtinen, saadaan voittamalla Sacred ja Minotaur Tomb of the Unknown Kingissä. Hyökkäys Brotherly Love.

Diablos = painovoimaelementtinen, saadaan voittamalla Diablos Magical Lamp-esineestä. Hyökkäys Dark Messenger.

Carbuncle = non-elementtinen, antaa ryhmällesi Reflectin, saadaan Drawaamalla Iguionilta tai myöhemmin Krystalta. Hyökkäys Ruby Light.

Leviathan = vesielementtinen, saadaan drawaamalla NORGilta tai myöhemmin Traumalta. Hyökkäys Tsunami.

Pandemona = tuulielementtinen, saadaan drawaamalla Fujinilta Balambissa tai myöhemmin Red Giantilta. Hyökkäys Tornado Zone.

Cerberus = non-elementtinen, antaa ryhmällesi Doublen ja Triplen, saadaan, kun voitetaan Cerberus Galbadia Gardenin eteishallissa tai myöhemmin drawaamalla Gargantualta. Hyökkäys Counter Rockets.

Alexander = pyhyyselementtinen, saadaan drawaamalla Edealta Disc 2:n lopussa tai myöhemmin Catoblepasilta. Hyökkäys Holy Judgement.

Doomtrain = myrkkyelementtinen, antaa vihollisille monta statusta, saadaan kun käytetään Inventoryssa Solomon's Ring, 6 Steel Pipea, 6 Malboro Tentaclea ja 6 Remedy+:aa. Hyökkäys Runaway Train.

Bahamut = non-elementtinen, saadaan kun voitetaan Bahamut Deep Sea Research Centeristä. Hyökkäys Mega Flare.

Cactuar = non-elementtinen, iskee viholliseen aina GF:n level*100, saadaan kun voitetaan Jumbo Cactuar Cactuar Islandissa. Hyökkäys 1000 Needles.

Tonberry = non-elementtinen, saadaan kun voitetaan Tonberry King Centra Ruinsissa. Hyökkäys Chef's Knife.

Eden = non-elementtinen, pystyy iskemään max. 60000, saadaan drawaamalla Ultima Weaponilta tai myöhemmin Tiamatilta. Hyökkäys Eternal Breath.

Gilgamesh = non-elementtinen, iskee satunnaisesti Zantseuksenilla, Excaliburilla, Masamunella tai Excalipoorilla. Ei pysty vaihtamaan nimeä. Saa, kun hankit Odinin ennen Lunatic Pandoraan menemistä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki