FANDOM

HUOM! "Kymmenen Mooglea" ei ole Square Enix´n antama virallinen nimike!

Moogle.jpg

Kymmenen mooglea on ryhmä väliaikaisesti pelattavia hahmoja Final Fantasy VI:ssa. He asuvat Narshen kaivoksissa ja auttavat Locke Colea ja Mogia suojelemaan Terra Branfordia Narshen vartijoilta. Jokaisella mooglella on oma nimensä.

MoogletMuokkaa

  • Molulu (”Kuku” alkuperäisessä versiossa) on yksi Mog´n ystävistä, joka taistelee hänen kanssaan samassa ryhmässä. Joidenkin lähteiden mukaan, hän olisi Mog´n tyttöystävä. Hän on moogleista selkeästi heikoin ja hänen aseenaan on Flail. Mog saa häneltä ”Moogle Charm”-varusteen joka pelin ”GBA”-versiossa on nimellä ”Molulu´s Charm” painottamaan Mog´n ja Molulun välistä suhdetta.
  • Moghan (”Kutan” alkuperäisessä versiossa) taistelee Mog´n kanssa samassa ryhmässä. Hänen aseensa on Mihtril Blade.
  • Moguel (“Kupan” alkuperäisessä versiossa) on kolmas Mog´n ryhmässä taisteleva jäsen. Aseenaan hänellä on Full Moon.
  • Mogsy (”Kushu” alkuperäisessä versiossa) on yhden taistelevan ryhmän johtaja Mog´n tapaan. Ase, jota hän käyttää on Chocobo Brush.
  • Mugmug (”Kuru” alkuperäisessä versiossa) taistelee Mogsyn johtamassa ryhmässä. Hänen käyttämänsä ase on Mythril Blade.
  • Mogwin (”Kurin” alkuperäisessä versiossa) on yksi Mogsyn ryhmän jäsenistä. Aseenaan hänellä on Mythril Pike.
  • Cosmog (”Kamog” alkuperäisessä versiossa) kuuluu Mogsyn johtamaan ryhmään. Hänen aseenaan on Boomerang, joka on vahvin ase kuin kellään muulla kymmenestä mooglesta.
  • Moglin (”Kupek” alkuperäisessä versiossa) taistelee Locken johtamassa ryhmässä. Hänen käyttämänsä ase on Mythril Pike.
  • Mogret (”Kupop” alkuperäisessä versiossa) on Locken johtaman ryhmän jäsen. Aseenaan hänellä on Morning Star.
  • Moggie (”Kumama” alkuperäisessä versiossa) on Locken ryhmän kolmas moogle. Hänen aseensa on Mythril Claw.
VI-mog sd.jpg

TaistelukyvytMuokkaa

Kellään kymmenestä mooglesta ei ole mitään erikoiskykyä normaalin hyökkäyksen lisäksi. Kantamiensa aseiden rinnalla heillä on kuitenkin ”Buckler”-kilpi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki