FANDOM

Relm Arrowny on yksi pelattavista hahmoista Final Fantasy VI:ssa. Relm on Strago Magus´n (oletettavasti adoptoitu) lapsenlapsi. Hän on taitava taidemaalari, joka pystyy herättämään maalauksensa taikojen avulla henkiin.

Persoonallisuus ja ulkonäköMuokkaa

Ff6relmart.jpg

Relm on nuori tyttö kotoisin Thamasan kylästä. Hänen vaaleita hiuksiaan peittää suuri hattu ja yllään hän pitää mustaa, hihatonta toppia ja keltaista viittaa, joka pelissä on väriltään kuitenkin punainen. Joissain kuvissa hänellä on poskessaan pieni, punainen piste, joka on oletettavasti maalia hänen ollessa taidemaalari.

Luonteltaan hän on jokseenkin nenäkäs. Hän esimerkiksi pilkkaa Stragoa tämän tehdessä pienenkin virheen tai huonon päätöksen. Hän myös pitää turhautuneita äännähdyksiä, jos joku muu ryhmän jäsenistä käyttäytyy hänen mielestään typerästi. Tästä hieman ikävästä luonteenpiirteestä huolimatta, Relm on lämminsydäminen ja auttaa ystäviään enemmän kuin mielellään.

Hahmon kehittäminenMuokkaa

Relm´n ”Control” kyky perustuu myyttiin, jonka mukaan jokaisella olennolla on salainen tosinimi, jonka tietäjä saa olennon käskyvaltansa alle. Tämä ajatusmalli pohjustuu esimerkiksi Eurooppalaiseen demonologiaan. Relm´n piti alun perin olla Stragon ohella toinen hahmo, joka käyttäisi aseenaan täytettyjä pehmoleluja. Pelin kehittyessä kohti lopullista versiotaan, tämä idea kuitenkin päätettiin hylätä.

TaistelukyvytMuokkaa

Relm´n maagiset kyvyt ovat korkeammat, kuin kellään muulla hahmolla pelissä ja hänen nopeutensa on lähes vertaansa vailla. Muut hänen fyysiset kykynsä ovat kuitenkin heikot. Hänen varustelistansa on lähes identtinen Stragon kanssa ja se sisältää sauvat, jotkin tikarit, nuijat, hatut ja viitat, yleisesti käytettävät kilvet, jotkin naisten käytössä olevista varusteista sekä eläimiin perustuvat asusteet. Siveltimet ovat kuitenkin vain hänen käytössään olevaa varustusta kuin myös ”Cat-Ear Hood”, joka on yksi parhaimmista kypäristä koko pelissä. Relm´n erikoiskyky on ”Sketch” jota käyttämällä hän piirtää kopion vihollisesta, joka on kykeneväinen hyökkäämään. Jos hänet varustetaan ”Fake Moustache”-tavaralla, ”Sketch” muuttuu ”Control”-kyvyksi jonka avulla Relm on kykeneväinen kontrolloimaan vihollisen liikkeitä. Tämän kyvyn käyttö kuitenkin estää sen, että Relm voisi ottaa muita komentoja vastaan. Jotkin viholliset ovat kuitenkin korkeammalla tasolla, joka estää ”Sketch”-kyvyn toimivuuden.

AseetMuokkaa

Tikarit (Daggers) Sauvat (Rods) Nuijat (Maces) Siveltimet (Brushes)
  • Mythril Rod
  • Flame Rod
  • Ice Rod
  • Lightning Rod
  • Poison Rod
  • Healing Rod
  • Punisher
  • Gravity Rod
  • Holy Rod
  • Magus Rod
  • Chain Flail
  • Morning Star
  • Chocobo Brush
  • Da Vinci Brush
  • Magical Brush
  • Rainbow Brush
  • Angel Brush

SuojuksetMuokkaa

Kilvet (Shields) Kypärät (Helmets) Vartalosuojukset (Body Armor)
  • Buckler
  • Mythril Shield
  • Flame Shield
  • Ice Shield
  • Thunder Shield
  • Aegis Shield
  • Force Shield
  • Genji Shield
  • Cursed Shield
  • Paladin Shield
  • Leather Cap
  • Plumed Hat
  • Hair Band
  • Bandana
  • Magus Hat
  • Tiara
  • Green Beret
  • Priest's Miter
  • Mystery Veil
  • Beret
  • Hypno Crown
  • Circlet
  • Oath Veil
  • Red Cap
  • Thornlet
  • Cat-Ear Hood
  • Leather Armor
  • Mythril Vest
  • White Dress
  • Mirage Vest
  • Gaia Gear
  • Cotton Robe
  • Silk Robe
  • Luminous Robe
  • Magus Robe
  • Regal Gown
  • Tabby Suit
  • Chocobo Suit
  • Moogle Suit
  • Nutkin Suit
  • Behemoth Suit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki