FANDOM

Ultima on yleinen loitsu sarjassa, se on yleensä non-elementaalinen Black Magic (poikkeuksena II, jossa se on White Magic) ja yleensä voimakkain (poikkeuksena esim. VIII, jossa se on toiseksi voimakkain).

Rooli peleissä Muokkaa

Final Fantasy IIMuokkaa

Peli, jossa Ultima ilmestyi ensimmäisen kerran. Ultima oli tärkeä juonen kannalta, sillä sen avulla kapinalliset yrittivät tuhota ilkeän keisarin.

Final Fantasy IVMuokkaa

Ultima esiintyy tässä pelissä ensi kertaa Black Magicina, ja sen voi loihtia, kun Cecilillä ja Rosalla on Twincast-komento. Ultiman käyttö maksaa 99 MP:tä, ja se on vahvin loitsu.

Final Fantasy VIMuokkaa

Ultima on voimakkain pelaajan käyttämä loitsu. Sen voi oppia 1x Learning Ratella Ragnarok-Esperiltä tai Paladin's Shieldistä. Terra oppii sen automaattisesti 99-levelisenä.

Final Fantasy VIIMuokkaa

Pelaaja voi saada tämän loitsun Corelista Huge Materia-tehtävän jälkeen. Jos Cid onnistui pysäyttämään hiilijunan, Ultiman voi saada kyläläisiltä ilmaiseksi. Jos taas Cid epäonnistui, Ultimasta pitää maksaa.

Final Fantasy VII: Crisis CoreMuokkaa

Ultima löytyy arkuista ympäri maailmaa, tai sen voi yhdistää tietyistä Materioista.

Final Fantasy VIIIMuokkaa

Ultima on voimakkain loitsu jonka voi Junctionaa. Voimakkain on Apocalypse. Sitä voi Drawaa Omega ja Ultima Weaponeilta, draw pointeilta Island Closest to Hellistä ja Heavenistä, Doben toimistossa Fisherman's Horizonissa ja Shumi Villagessa 5000 gilin hinnalla.

Final Fantasy IXMuokkaa

Pelaaja ei voi itse käyttää Ultimaa, vaan sitä käyttää Kuja hävitessään taistelun. Voimakkain loitsu on Doomsday.

Final Fantasy XMuokkaa

Ultima on Sphere Gridissä keskellä, ja sitä ympäröi 4 Lvl 4-lukkoa. Se on lähellä Kimahrin aloituskohtaa.

Final Fantasy X-2Muokkaa

Ultima on ainoastaan Megiddo-Garment Gridissä ja Lady Luckin Magic Reelsissä, kun saa kolme 7 rivissä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki